måndag 27 augusti 2012

Proint 28/8 + programansvar

Hej!
Först ursäkta till er som av någon anledning inte längre följer kursen. Maila gärna mig så blir ni borttagna.

Till övriga: Välkomna till årets prointomgång! Åtminstone initialt kommer det vara jag som håller i kursen i år. Årets kursomgång är "under construction", och mer info följer senare, men för er som är nyfikna är de preliminära temata som ska avhandlas i år

1) Studiebesök hos alumner
2) Studieteknik
3) Studiebesök hos alumner del två
4) Kvalitet i utbildningen.

Anledningen till att jag mailar nu är dock av sovmorgonskaraktär, vissa kanske sett att det är schemalagt en föreläsning i morgon bitti 28/8. Den är ENDAST för nya studenter, ni äldre studenter förväntas INTE komma utan har SOVMORGON.

Slutligen kan jag också passa på att tacka för min tid som programansvarig. Sedan sommaren är vår nye professor Haibo Li på plats och han tar nu enligt plan över programansvarighatten. Han nås på haiboli@kth.se. Vi kommer dock köra parallellt speciellt under hösten för att göra en så bra överlämning som möjligt.

Mvh Björn Hedin

--
Meddelandet är skickat från aktiviteten DM1578 Programintegrerande kurs 2011/2012.

Inga kommentarer: