måndag 26 oktober 2009

Prointkursen, tid för inlämning

Hej!
Jag missade dumt nog att meddelad deadline för att lämna in reflektionsdokumenten. För att alla ska få möjlighet att läsa igenom ska ni lämna in senast tisdag kväll (27/10). Om någon enstaka lämnar in på onsdagen må det vara hänt, men gör ert bästa för att göra det så snart som möjligt.

För övrigt är samtliga seminarier nu bokade. Se http://spreadsheets.google.com/pub?key=p407EawSalN0dgkNtOGaAPg

Slutligen: Några har kontaktat mig gällande poäng från förra terminen. Jag ska fixa i veckan.

Mvh Björn
PS. Det är misstänkt många som får detta mail/SMS. Om du är klar med kursen så skicka mig ett mail och meddela det, jag misstänker att PingPong inte riktigt plockat bort alla som borde bort.
---
Meddelandet är skickat från aktiviteten DM1578 Programintegrerande kurs.

Inga kommentarer: